Inga svar, bara en luftpust av måndagstankar

Ibland vet man. & ibland vet man inte. Jag vet att pussarna bakom husknuten sakta men säkert kommer blomma ut parradellt med vårens vårtecken. (Till fåglarnas sånger och till maskrosornas revolution. Till jeansjackorna. Till ylletröjorna.) Jag vet att Ibland vet man inte. & ibland vet man. Jag vet inte om våran historia kommer påverka nutidens händelser negativt eller om jag kommer komma in på skrivarskolan i Skåne. Jag vet inte heller om jag imorgon kommer att ha ångest. (och över vad vet jag inte)

 

Smutsig vit fjäder ♥ en fin länk!

 

 


Kommentarer
Postat av: Aliaa.

Åh, du är så härlig! Jag älskar ditt sätt att skriva, fortsätt så. :)

2010-01-19 @ 00:35:37
URL: http://septembertarky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0