En liten okänd sommarstad i Sverige

 Jag behövde en ensamhet. En ny ensamhet som ingen förutom jag vet om. En liten okänd sommarstad i Sverige. Där ingen känner till något och ingen vet vad som finns inuti. Här lever jag, vem jag nu är & vart jag nu är på väg. I en ensamhet för att hitta mig själv, som jag inte har brytt mig om innan försen en vän frågade och gav mig knasiga funderingar. Oj vad jag har funderat, men inte funnit några svar. Både bra & dåligt jag är ingenting man bara kan komma på. Sånt märker man bara en dag. Kanske en dag i juni? En sommarnatt i agusti eller när man fyller 23. Ingen vet och jag trivs med tanken. Jag bönfallde en vän idag att beskriva mig med ett ord. Han kom inte rikigt fram till något. Utan de han sa var mest allting runt om mig, men som avslutning sa han att jag viste om ordet själv och när jag kom på det är det dessamma som hans tanke. Intressant vän som gav mig en nu fundering bara sådär.

Novellen där under är en viss sanning i. Skriven av malou och beträder en fantasi inom dollys tankar. Som ingen vet om eller som man ser. Hon grimasierar ibland, men der gör väll alla ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0