Min största rädsla är ett adjö

" I din brevlåda skulle två foton hålla ditt minne vid liv, utanpå ditt hjärta & i form av en cirkel. Ett bevis bara "




När jag känner på mig att något ont kommer att inträffa stänger jag helst dörren och låter mig endast i tanken vinka adjö. En mycket dålig & usel metod som egentligen inte går att göra så mycket åt. För när hjärtat innerst inne får verkligheten bekräftad känner jag hur ångesten kommer ikapp mig. Jag kan inte förstå varför jag stängde dörren och stannade i hallen istället för att ta på mig skorna och ta närmsta buss in till samhället och stå och vinka med en scarf i högklackat.

Jag erkänner. Jag är rädd för att vinka av människor- och jag är rädd för reaktionen när de kommer tillbaka.
/ m


Kommentarer
Postat av: klara

tänkvärt

2008-12-28 @ 13:32:50
Postat av: olle

läcker snopp !

2008-12-28 @ 23:54:00
Postat av: Johanna

Ojoj, het bild! ;)

2009-01-08 @ 13:59:02
URL: http://hojtan.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar harry potter !!!!!! / jennifer

2009-01-19 @ 18:29:47
Postat av: e.

klassisk malou att driva med bilderna jag skickar, och sedan publicera dom pâ sin blogg ;) haha

2009-02-11 @ 00:15:49
URL: http://thespraycanlovestory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0