insperation med glass kolasås&daim

Studerar massa historia.
Jag har kommit på att jag hatar att studera historia. Jätte mycket. Mitt lilla huvud orkar inte det, har redan massa annat att fundera över. Vill nog helst elda upp alla anteckningar, skratta åt det fina lågorna som bara äter & äter och sedan hälla på mera bensin. Härlig tanke som gjorde mig besviken, eftersom det aldrig skulle slås i upfyllelse.

Men annars så finns det en trevlig grej. Jag vet inte om det ännu men snart så känner jag att det är påväg. Kanske en överaskning. Jag som älskar överaskningar. Jätte mycket. Eller en insperation till motevering. Till historia, medie-historia. Men idag så fanns det ingen grej utan mest glassar på mc donnals. Med kolasås och daim och ett sällskap av evelinaamalia. Det kallar jag historia. För det har ju redan hänt. Så den där härliga grejen kommer kanske imorgon... vem vet... ingenting är ju omöjligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0