Vad vore du utan du. Vad vore jag utan jag.

När jag tittar på fotot här ovan, så ser jag att det är jag: Malou Larsson, hon som gillar Anna Ternheim, hon som drömmer om en resa till Paris. Hon som snurrar runt i sin runda hemmagjorda säng på kvällarna och ibland somnar med "dagarnas skum".

 

Hon som gillar brieost, popcorn och klyftpotatis. Broder Daniel, Kent, Håkan, Fever ray, Britta Persson, First Aid Kit, Those Dancing Days, Band of Horses, El Perro Del Mar, Anna Järvinen, Ane Brun. Hon som gillar att göra sig fin, shoppa på rea och sitta framför kaminen. En sak till, hon älskar sommaren. Ja, det gör jag faktiskt för det innebär: Festivaler, klänningar utan kalasbyxor och äckligt svettiga converse.


Kommentarer
Postat av: k.

ÄLSKLING!

2009-11-30 @ 17:03:02
Postat av: Amanda

ja anna ternheim e mkt bra....o brieost e gott;)festivaler är itne så dumt heller.

2009-12-08 @ 22:50:02
URL: http://ogie.blogg.se/
Postat av: Patrik

Cool bild!

2010-01-03 @ 01:42:20
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0