"min hud är full av fjärilar"



Försöker lyssna på min röst, höra hur jag egentligen låter. Inspelningar av gamla kassetband, spelar om och om igen. Är det här verkligen jag? eller hon mitt emot, le.

Jag säger farväl till mina medspelare och godmorgon till dom andra. Jag visar mig vara en flicka utan etikett. Drömmer om en värld på andra sidan rummet och innuti någon annan, för hur vet man vem man är om man inte vet hur någon annan kan vara? Dröm istället med mig, för jag gillar att se en svart himmel med stjärnor.

Ibland lever jag inte
försöker sy ihop mitt liv
retirera och sprätta
sy om, le. en abstrakt tanke

Kommentarer
Postat av: klara

gud. sjukligt bra.

du gör mig så varm inombords med dina ord.

och en viss avundsjuka tränger fram.

sen är du ju snygg också!

2009-02-03 @ 00:43:46
Postat av: oL

du lever

du är min.

2009-02-03 @ 10:12:07
Postat av: qube

ok det var ju synd :(

2009-02-03 @ 10:33:56
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, det gjorde ingenting! Jag ska kolla in dem lite senare. Tack för tipsen :)

2009-02-03 @ 11:03:56
URL: http://nathaliearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0