jag vill åka bort och känna att jag aldrig mer behöver återvända

Läs mina bokstäver med lite färg och ett leende. Läs mina mörka rader med ett ljust perspektiv och lyssna gärna på Aretha Franklin - I Say A Little Prayer. Kanske får du mitt dolda budskap till ett abstrakt konstverk den här underbara vårdag. Tänk på Mexico. Apelsinjuice. Kaffeglass och en vacker kärlek.

kidnappa mig,
bjud med mig dit du aldrig har rest,
sug livet ur mig &
låt mig uppleva
ett annat liv.

ditt liv.

blev inspirerad av k.

Kommentarer
Postat av: k.

jag ville ju äta kaffeglass med dig idag. men en annan fin vårdag, för det blir förhoppningvis fler, ska jag kidnappa dig.

2009-04-01 @ 15:06:39
URL: http://klarasimonson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0