i rummet ovan hör man ljudet av söndriga fjädrar och vackra orgasmer

Bland guldmynts-hemligheter & dammråtter i plural letar jag ständigt efter mina borttappade bokstäver. Under parkbänkar och längst bak i bussen. Sanningen är att när man som minst anar det och redan somnat, har det smygit sig fram bakom sina gömställen och ropat: dunk mig och alla andra. Ihopp om ett nytt försök till flera nya meningar med innehåll av minnen som ska sammanföra ett försenat släktkalas. Fyllda med ett överdåd pussar och i rummet ovan hör man ljudet av söndriga fjädrar & vackra orgasmer. Ännu ett bevis på att livet är som en livspuls. (underbar beskrivning på livet e)

"jag säger som ronja: väck mig när vi är  framme"

Kommentarer
Postat av: olivia

jag älskar det.

2008-08-22 @ 16:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0