skeppsholmen och sovande nätter

-

mitt bland projekttankar och vårtecken

lägger jag ifrån mig allt som har med

"läses någon gång då du längtar efter mig"

och läser andra saker, söker nya någonting

för idag är det en sådan dag

där projektet och jag ska vila

 

vara ifrån varandra

inte ha någon

kontakt alls

 

-

 

jag vet inte hur det tar sig in i mig, hur det tar sig tillbaka in i mig

och jag förstår inte hur månaderna snart är inne i år hur det går så fort

att jag ibland måste springa för att hinna och jag tappar alltid någonting

på vägen måste stanna och tänka och springa tillbaka, fastna
ser alltid bara ryggar

och det går inte en dag

utan att jag saknar oss

mer än någonting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0