tänk med hjärtat, tänk med huvudet

Min värld snurrar. och jag kan inte hoppa av karusellen. det är som om någon säger till mig att stanna kvar, om det ändå inte vore hjärtat utan hjärnan. det finns två grupper och jag tror att alla människor omedvetet placerar sig i någon av dem. ibland vill jag byta och säkra mitt liv, ibland gillar jag att veta vad som kommer att inträffa. ibland inte. något som jag har lärt mig under 18 år är att det goda aldrig vinner. deprimerande jag vet. istället förblir de goda ,goda och det onda, onda. under dessa kategorier dvs. ett hjärta är alltid ett hjärta, ett huvud är alltid ett huvud och det går bara att välja ett av dem.
tänk med hjärtat
tänk med huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0