vem blir jag en dag?

 

Jag är ett träd, sov
sov med mig
löven är mina drömmar
du regn låt mig komma 
Låt mig se dig

 

 

Smek mig min vind
låt löv efter löv
dö. långsamt med plågan
res dig, buga dig

 

 

Buddha,
piska mig vid liv

10 december 2008

 

Födelsedagen har sänt mig ett vykort, imorgon klockan 06.33 kommer han knacka på min dörr. Hoppas han överaskar mig med ett glas jordgubbssaft och en stor tårtbit. Hoppas han viskar hemligheter om mig själv och syr ihop min favoritklänning. Jag önskar mig ingenting, jag bara lever. Jag bara leker och hoppas att någon ska göra desamma.

 

-nej, jag har inte börjat med körkortet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

malou, jag har inte heller börjat! Och grattis på födelsedagen :D /linnea

2009-05-27 @ 10:25:52
Postat av: susy

grattis :)

2009-05-27 @ 18:01:46
URL: http://susanamontesjimenez.blogg.se/
Postat av: k

grattis fina vän, och fin text :)

2009-05-27 @ 20:20:19
Postat av: clin

Så lite så!

2009-05-28 @ 09:16:52
URL: http://angelacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0