En malou med malou

& jag är fri, flyyyyyg 

Från en morgon med gbg tankar och kollapå fint folk har jag nu istället gjort den till en dag utan bh, sockar och fortfarade drömmar-t shirten på mig. Låter som ett knasigt val, för jag hade heldre visat mig i gbg & kanske stått en stund i ett skylt-fönstret innan jag hade gått in i butiken. Irreterat mig på att det är för lite folk, för det är ju faktiskt människorna som är charmen i butikerna. Sedan hade jag kanske köpt ett par runda små solglasögon, en ny hårfärg eller någon annan förändrig till uppdatering. Uppdatering är bland de härligaste som finns. Min dröm-klänning hade jag inte hittat, för den finns inte.

Fast helst så hade jag satt mig på en parkbänk. Med solen i ryggen och sett världen igenom mina grönögda ögon. Sett nya människor, gissat på deras personlighet och berömt de i mina tankar. Kritiserat, fantiserat och riktigt rotat mig in i deras liv. Men bara i några sekunder, tills de hade passerat & låtit nästa offer bli besatt i mitt huvud....

...men somsagt så har jag inte änds kommit så långt på dagsrutinerna, mitt nästa steg är tandborsten. Kanske duscha, äta mat och klä på mig. Så mina gbg tankar får flyttas till en annan bättre dag. En dag med sol&värme, ett fritidskort och massa svett !! En malou med malou.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är verkligen bra malou !! jag ska uppdatera !!!/jennifer

2008-04-10 @ 17:46:02
URL: http://jagheterjennifer.blogg.se
Postat av: holly

dolly min dolly, jag längtar tills du en dag ringer upp mig. Jag längtar tills du ringer upp och ber mig hoppa på första bussen som svichar förbi. Jag längtar tills jag får höra dem orden: kom olivia, vi tar bussen till gbg för att gissa personligheter och rota bland folks hemligheter.

2008-06-24 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0