- Motsatsen till kärlek är inte hat. Motsatsen till kärlek är likgiltighet, säger flickan som försöker lösa gåtan mellan två människor.


”Min kropp ropar efter hjälp. Till låten FF smyger känslorna ut genom min hud och fastnar på fönstret. Som ett fingeravtryck och om man sedan andas på fönstret så att det blir imma, så ser man vad det står. Ett hemligt språk som varken jag eller du kan läsa. Som en rebus med genren livet "

 

Jag äter mig full på popcorn och diskfragmenterar min hjärna. Befinner mig i min cirkulära säng och njuter av melodierna från anna ternheim. Längtar till Harry Potters biopremiär och saknar min vän. Hon med rätt hår och fräknar. Hon som alltid dricker te ur söta små koppar. Ja, vart befinner du dig? 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh malou. först blev jag så glad av att du uppdaterat och sen blev jag ännu gladare, när det var så fint skrivet. jag befinner mig snart en bit härifrån, vid en gul stuga precis vid sjön. men jag kommer hem om någon dag. då väntar jag på dig med te och skrivmaskinen redo.

2009-07-13 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0