jag är en död kvinna som ger er "en rapport från mitt hjärta"

Jag krigar emot mina tover
som så länge jag lever. Ett
bevis på att kungar existerar.
Sjunger om propoganda och
ovishet. Medans vi badar i
oro och tvättar oss med orden:
sagor utan lyckliga slut.


" jag leker med alkoholens fantasier och låter mig luras av romantiken. För det är så ibland. Jag åker rutchbana och vinkar till världen på den vänstra sidan medans jag i min ögonvrå smugglar in illustrationen i den högra "

Ett trasigt kassetband
Jag väntar förväntansfullt på de r ä t t a skorna som ska föra mig till mitt liv. Mina sånger och mina bokstäver. Mottot som så gärna står i tuch går inte att sudda ut. Även ifall jag gör allt jag kan med mitt saliv för att göra det osynligt. Jag vill leva ett fullt onödigt liv som ska göra mig lycklig bakom alla dessa på- klistrade leenden. Påverka och förvirra viktiga människor som lever utan en hatt och ett rött läppstift. Jag viskar till er i smyg: att jag vill älska er.


Kommentarer
Postat av: clin

Tack Malou! Planer på lovet?

2009-04-08 @ 09:24:33
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: clin

jag ska till min mamma och låna hennes symaskin iaf.

2009-04-08 @ 12:11:01
URL: http://angelacaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

h e l t underbart

/k

2009-04-09 @ 07:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0