En morgon i repris

Här i örby stiger man upp kl halv tre på dagarna & är uppe på nätterna. Det är då det mysigt. En natt som är svart tyst och ingen viss stress alls. Man kan göra vad man vill. Leta nya stigar, skriva, läsa en bok eller måla. Men det bästa är att lyssna på musik när det är natt. Känns som om man tar till sig mera och känlosrna inte behöver vara så isolerade. Plastiga och ruttna.
  Men nu är det morgon eller snarare dag och min framtid är den närmaste timmen. Inte nästa natt nästa dag, utan nästa timme. Gårdagen i fritsla var kass föresten. Rena rama komposten. Jag var på dåligt humör & vinet jag drack gjorde det inte bättre. Fast jag gillade mina kläder och jag som glasögonorm. Får nog ladda upp ett foto så alla mina icka läsare få se det.
 
Åter till kvällens festligheter. Får nästan ta och lagra deon på deon sen igår, duchen är inget som jag vet vad det är nu. Och mina utsmetna sotiga ögon ser ut som en skortsten. Fast fint på något sett. Hejja malous fantasier. Du är bra dolly! Impuls kväll låter otroligt bra inatt. Impuls.... immmpuls hör så härligt det låter. Ingen an mina vänner gillar mina impulser och icke bestämmelser. Iförsig alla har väll en jobbig vän ibland.

Ur hörlurarna spelas "Something about us- Daft Punk" Något mig säger att jag vill veta vad den betyder. Inte som någon bekänelse utan av nyfiken het. Vad är nyfikenhet?ns?                                                                                            

Kommentarer
Postat av: holly

haha alla behöver en jobbig vän ibland. du är min :)och ibland får jag faktist för mig att jag älskar dina impulser.

2008-06-24 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0